zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi
Ważne Informacje
Problem techniczny
W przypadku problemu jakiegokolwiek rozwiązania z naszego portfolio uprzejmie prosimy o kontakt z naszym supportem pod adresem support@akbit.pl
Cryoserver - Nowa wersja 9.3.2
Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem supportu celem podniesienia wersji oprogramowania Cryoserver do v9.3.2
Acunetix – definicja targetu
Producent Acuentix oferuje licencje oparte na ilości targetów (skanowanych aplikacji). Aby wyjaśnić czym jest target, zapraszamy na blogu producenta: Acunetix - TARGET
Safend 3.4.9 – Windows 10
Informacja dla Klientów używających serwera Safend 3.4.9 oraz stacji roboczych z Windows10:
jeśli występują problemy z aktualizacją systemu Windows 10 lub z dużym obciążeniem RAM, zalecana jest aktualizacja agenta Safend do wersji 3.4.9970.5. Prosimy o kontakt z naszym działem supportu pod adresem support@akbit.pl.
DEMO
Firma wypożyczająca przed wypożyczeniem sprzętu demo powinna wypełnić formularz wypożyczenia. Firma wypożyczająca odbiera i oddaje urządzenie wraz z ubezpieczeniem na swój koszt.
Rejestracja projektów
Każdy partner, celem zarejestrowania projektu, powinien zgłosić się po unikatowy link do rejestracji projektu. Tylko po rejestracji projektu można uzyskać specjalne ceny. Prosimy o kontakt z opiekunem lub na adres sales@akbit.pl
Bitglass - wspierane aplikacje cloud
Bitglass jako system do ochrony i kontrolowania danych w aplikacjach chmurowych, jest w stanie zabezpieczać dowolną aplikację cloud. Zarówno znane rozwiązania jak Office365, Gsuite, SalesForce, AWS, LinkedIn, SLACK, Facebook, BOX, dropbox, Conflunece - JIRA, Workday, Cisco Spark oraz małe lokalne rozwiązania chmurowe mogą być w pełni chronione przez Bitglass CASB.
Cryoserver – gdy kończy się pojemność archiwum
W wersji Cryoserver 9.3 producent dodał mechanizm ułatwiający rozszerzenie pojemości archiwum. Wystarczy podłączyć nowy dysk, uruchomić jeden skrypt i rozszerzyć pojemość archiwum z poziomu interfejsu GUI. Jeśli chcesz szybko dodać nowy dysk, prosimy o kontakt z naszym działem supportu pod adresem support@akbit.pl.